سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریچه

دیروز یعنی 25 اردیبهشت حدود ساعت 17 نخستین جشنواره وبلاگ نویسان طنز نویس با عنوان در حلقه رندان، روبرو دانشگاه امیر کبیر برگزار شد. جشنواره خوبی بود، بعد از سخنرانی دو نفر از پیش کسوتان این وبلاگ ها، پنج نفر که ترتیب آنها مهم نبود به عنوان افراد برتر انتخاب شدند.

چیز جالب توجه این جشنواره مثل هر کار طنز دیگه این بود که وبلاگ نویس ها حرفهای دلشون را با طنز و شعر عنوان می کردند. همه ما می دونیم که جامعه ما از قبل هم برای این که حرف های خودش و به گوش همه بزنه از طنز استفاده می کرده.

ولی باید یادمون نره که اگر داریم طنز می گیم فقط برای خندیدن دیگران یه کسی یا کسایی رو به ناحق مسخره نکنیم. و واقعا اون چه را که هست را به طنز عنوان کنیم.


 

 

 


نوشته شده در دوشنبه 90/2/26ساعت 1:34 عصر توسط زهرا فیضی نظرات ( ) |

امروز یه کمی دلم گرفته بود از روزگار و زندگی خودم می نالیدم، اما وقتی رفتم بیرون و با عزیزدلم ملاقات کردم، خبری که به هم داد باعث شد ناراحتی خودم فراموشم بشه.

شاید یکی از دلایلی که باعث شد دریچه به دنیا بیاد همین بود.

اینکه یه عده حالا نمی دونم دانسته و امیدوارم ندانسته به معصومین ما تو فضای مجازی بی احترامی می کنند خیلی ناراحتم کرد.

باورم نمی شه که ماهایی که دم از مسلمانی می زنیم وقتی تو یه فضایی مثل فرندفیت و فیس بوک به مقدساتمون بی احترامی می کنند به جای این که در مقابلشون وایسمین اونها رو تایید می کنیم.

عزیز دل می گفت امروز به امام دهم ما شیعیان یعنی امام هادی (ع) بی احترامی کردن. در مقابل هم بچه های سایبر یه موج وبلاگی «جانم فدای امام هادی علیه السلام» در حمایت این معصوم عزیز راه اندازی کردن منم تصمیم گرفتم به این موج بپیوندم.

 




نوشته شده در دوشنبه 90/2/26ساعت 10:57 صبح توسط زهرا فیضی نظرات ( ) |

سلام

بعد از مدتها و حرف زدن با دوستانی که تو این فضا می نویسند، بالاخره تصمیم گرفتم که وبلاگ درست کنم.

هر چند این اولین بارم نبود، ولی امیدوارم این کار موقتی نباشه .

بهر حال منم اومدم و به همین مناسبت این لحظه که دقیقا ساعت 10 و 52دقیقه صبح 26 اردیبهشت 90 متولد شدم.

امیدوارم از آنهایی نباشم که فقط میان تا باشند.


نوشته شده در دوشنبه 90/2/26ساعت 10:54 صبح توسط زهرا فیضی نظرات ( ) |


Design By : Pichak